L I STA

documentelor de interes public produse si/sau  gestionate de Consiliul Local Corbeni /Primarul comunei Corbeni  /aparatul de specialitate al primarului, altele decat cele puse la dispozitie din oficiu si care se comunica in conditiile art. 7 din Legea nr. 544/2001

 

1. Hotarari ale Consiliului Local Corbeni,

2. Procesele verbale ale şedinţelor consiliului local;

 3. Componenţa Consiliului Local al Comunei Corbeni  nominală, numerică şi apartenenţa politică.

4. Rapoarte anuale de activitate întocmite de consilierii locali  şi de către viceprimar;

5. Lista certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construire, certificatelor  de nomenclatură stradală;

6. Actele normative care reglementează activitatea de stare civilă, numărul naşterilor, căsătoriilor, deceselor, programul de funcţionare al Compartimentului de Stare Civilă;

7. Situaţia lunară a beneficiarilor de ajutor social;

8. Declaraţiile de avere ale aleşilor locali şi ale funcţionarilor publici  din cadrul Primăriei Comunei Corbeni;

 9. Informaţii privind nivelurile impozitelor şi taxelor locale, stabilite conform hotărârilor consiliului local, modul de calcul al acestora, contribuabilii care beneficiază de facilităţi fiscale.

10. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.

12. Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice;

13. Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice;

14. Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice;

15. Coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de Internet;

16. Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil; 

17. Programele si strategiile proprii;

18. Rapoarte privind stadiul implementarii de catre Consiliul Local Corbeni  a diverselor proiecte co-fimantate din fondurile comunitare sau ale altor institutii finantatoare externe;

19. Acorduri de asociere ale Consiliului  la diverse organizatii si organisme internationale;

20. Protocoale de infratire ale comunei  cu organe ale autoritatilor publice locale din diverse zone;

21. P.U.G., P.U.Z., P.U.D, avizate de Consiliul Local

22. Informatii privind modul de solutionare a cererilor, sesizarilor, reclamatiilor inregistrate in cadrul Primariei

23. Orice informatii privind situatia unui obiectiv de pe raza comunei , din punct de vedere al protectiei mediului.