ACTE NECESARE PENTRU INTERNARE                                                                                                                          

Dosar cu sina      

  • Cerere de internare (model anexă).

  • Copie act de identitate persoană internată.

  • Copie certificat căsătorie persoană internată (după caz).

  • Copie act de identitate reprezentant legal.

  • Declaraţie prin notariat, dată de către reprezentantul legal prin care se obligă la înmormântarea persoanei internate şi susţinerea financiară pe perioada internării

  • Card de sănătate activat la zi de către medicul de familie și prezentat la data instituționalizării împreună cu actul de identitate al beneficiarului.

  • Acte doveditoare privind veniturile persoanei internate şi reprezentanţilor legali:

  • Talon pensie persoană internată.

  •  Adeverinţă secţia financiară teritorială.

  • Adeverinţă salariu sau - după caz - talon pensie (reprezentant legal).

  • Declaraţie pe propria răspundere în cazurile celor fără venituri.

  • Analize medicale:

    • L.S.M. - Laboratorul de sănătate mintală.
    • I.T.N. (filmul cu raze la plămâni obligatoriu la dosar).
    • Boli transmisibile - Medic de familie (completat în grila de evaluare medico-socială) și adeverință medicală.
    • Antigenul hepatic: tip B(Atg H-Bs) şi tip C(Hcs).
    • H.I.V.;
    • V.D.R.L.;

- Decizia pentru incapacitatea de munca (unde este cazul).

- Grila de Evaluare Medico-Socială (formular standardizat, găsit la serviciul de asistenţă socială din cadrul primăriei) – certificată de asistent social profesionist, completată de: 

                      - medic specialist boală cronică - cap. IV și VIII (evaluarea medicală)
                      - medic de familie - cap. VII
                      - asistent social din cadrul primăriei de domiciliu a beneficiarului (toate celelalte capitole)

 -  Anchetă socială - Beneficiar

  • Certificat de incadrare intr-o categorie de persoane cu handicap ( Comisia de Evaluare a persoanelor cu Handicap Adulte), dupa caz.

  • Dovada eliberata de Serviciul specializat al primariei in a carei raza teritoriala isi are domiciliul ori resedinta persoana cu handicap, prin care se atesta ca acestia nu i-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu ori in cadrul altor servicii din comunitate.

  • Copii xerox după eventuale hotărâri judecătoreşti sau contracte de vânzare – cumpărare în care sunt stabilite obligaţii de întreţinere pentru persoana internată sau obligaţii ale acesteia privind întreţinerea altor persoane (după caz).

  • Aprobare de internare

Dosarul de internare se depune la sediul unității din comuna Calinesti, județul Argeș, de luni până vineri, orele 07.00 - 15.00.