ACTE NECESARE PENTRU INTERNARE Dosar cu sina -
Cerere de internare (model anexă). -
Copie act de identitate persoană internată. -
Copie certificat căsătorie persoană internată (după caz). -
Copie act de identitate reprezentant legal. -
Declaraţie prin notariat, dată de către reprezentantul legal prin care se obligă la înmormântarea persoanei internate şi susţinerea financiară pe perioada internării -
Card de sănătate activat la zi de către medicul de familie și prezentat la data instituționalizării împreună cu actul de identitate al beneficiarului. -
Acte doveditoare privind veniturile persoanei internate şi reprezentanţilor legali: -
Talon pensie persoană internată. -
Adeverinţă secţia financiară teritorială. -
Adeverinţă salariu sau - după caz - talon pensie (reprezentant legal). -
Declaraţie pe propria răspundere în cazurile celor fără venituri. -
Analize medicale: - L.S.M. - Laboratorul de sănătate mintală.
- I.T.N. (filmul cu raze la plămâni obligatoriu la dosar).
- Boli transmisibile - Medic de familie (completat în grila de evaluare medico-socială) și adeverință medicală.
- Antigenul hepatic: tip B(Atg H-Bs) şi tip C(Hcs).
- H.I.V.;
- V.D.R.L.;
- Decizia pentru incapacitatea de munca (unde este cazul). - Grila de Evaluare Medico-Socială (formular standardizat, găsit la serviciul de asistenţă socială din cadrul primăriei) – certificată de asistent social profesionist, completată de: - medic specialist boală cronică - cap. IV și VIII (evaluarea medicală) - medic de familie - cap. VII - asistent social din cadrul primăriei de domiciliu a beneficiarului (toate celelalte capitole) - Anchetă socială - Beneficiar -
Certificat de incadrare intr-o categorie de persoane cu handicap ( Comisia de Evaluare a persoanelor cu Handicap Adulte), dupa caz. -
Dovada eliberata de Serviciul specializat al primariei in a carei raza teritoriala isi are domiciliul ori resedinta persoana cu handicap, prin care se atesta ca acestia nu i-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu ori in cadrul altor servicii din comunitate. -
Copii xerox după eventuale hotărâri judecătoreşti sau contracte de vânzare – cumpărare în care sunt stabilite obligaţii de întreţinere pentru persoana internată sau obligaţii ale acesteia privind întreţinerea altor persoane (după caz). -
Aprobare de internare Dosarul de internare se depune la sediul unității din comuna Calinesti, județul Argeș, de luni până vineri, orele 07.00 - 15.00. |